מסחר אלקטרוני - ככה עושים עסקים היום

מי לא קונה היום ברשת?

נעלי וינטאג', שמלות כלה, אפילו חלקי חילוף לרכב – היקף זירת המסחר האלקטרונית הביאו ליצירת כר פעולה בלתי מוגבל, ורווחי עד מאד.

מהם סוגי מסחר אלקטרוני?

נהוג לחלק את הרכישות המתבצעות בe-commerce, לזירה עסקית ולזירה הפרטית:

 

B2C – Business To Customer

מתאר את גישת הרכישה "המסורתית" בין בית עסק ללקוח. פעולה זו מתאפשרת הודות להקמת חנות וירטואלית עצמאית לבית העסק, או רכישת שטחי הצגה ב"מתחם" קניות מרוכז.

הגולש (בדרך כלל לקוח פרטי וביתי) ניגש לחנות לאחר חשיפה באמצעות מודעה, באנר או פרסומת וסורק את אפשרויות הרכש העומדות בפניו.

 

B2B– Business To Business

מתאר ביצוע פעולות רכש בין ארגונים וגופים עסקיים, בזירת מסחר עסקית פנימית, המתאפשרת לעיתים על ידי קיום רשתות מסחר פנימיות.

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית הינה זירת המסחר "ממשית" בה ניתן להתרשם מקטלוג מוצרים עשיר ומפורט, בו ובו סוגי המוצרים, מחירם ותכונותיהם השונות.

חנויות וירטואליות בזירת ה e-commerce הופכות לאטרקטיביות לא פחות מאלו הפיזיות.

זאת הודות לממשק משתמש חכם, חווית גלישה חיובית בקטלוג המוצרים וטכנולוגיה המאפשרת טעינת דפים מהירה, התבוננות במוצר מכל צדדיו ואף צפייה בסרטונים וירטואליים אודות המוצר.

מהם סוגי הזירות ב e-commerce?

אתרי מכירות פומביות – בהם מתחרים הגולשים על ההצעה התחרותית ביותר

אתרי "נישה" – המציגים מרכולתם של מעצבים, ציירים, עורכי דין ובעלי מקצוע שונים

אתרי מכירה קבוצתית – המציעים מגוון רחב של מוצרים למסות רוכשים

אתרי "קופונים" – המציעים הצעה במחיר תחרותי ביותר, המוגבלת לפרק זמן מוגבל

מנהל חנות? עוסק במכירות?

קבל את כל הסיבות להקמת חנות וירטואלית ברשת:

גישור על פערים גאוגרפיים

הודות לזירת המסחר האלקטרוני, ניתן לרכוש מוצרים מארה"ב אשר יוצרו בסין ולהביאם לכל נקודה בישראל. יכולת זו הופכת את העולם לכפר גלובלי בעל גישה ישירה וקלה.

מכירה במחירים אטרקטיביים

הודות לזירת המסחר האלקטרוני, ניתן לייתר נוכחות של חנות פיזית, אשר עלות תפעולה מגולמת לרוב במחיר המוצר, וליהנות מקשת רחבה של מוצרים במחירים תחרותיים ואטרקטיביים ביותר.

גישור על פערי זמן

היכולת לרכוש מוצרים באמצעות מסחר אלקטרוני, מאפשרת רכישה מיידית וקבלת מוצרים מהירה בהתאם לתנאי המשלוח.

אפשרויות סליקה מאובטחות

שרות הסליקה לרכישה מבוצע על ידי החנות עצמה בגישה ישירה לחברות האשראי על פי תקן אבטחה PCI, או על ידי גורמים מקצועיים חיצוניים כגון PayPal, המאפשר יצירת חשבון לכל לקוח, רכישה מקוונת ומתן "ביטוח" לרכישה, במידה והמוצר אינו נשלח או נשלח במצב פגום.

רוצה להצליח בבניית חנות וירטואלית?

 חברת דבלופמנט ישראל מתמחה בהקמת חנויות וירטואליות מרהיבות ונושאות רווחים.

ממשק המסחר של דבלופמנט ישראל DShop,פותח באופן ייחודי לזירת העסקים המקומית, בהתאם לדפוסי הגלישה והקנייה של הלקוח הישראלי.

DShop מספקת ממשק משתמש חכם לניהול תוכן אינטואיטיבי, פיצ'רים מתקדמים וטכנולוגיה חדישה.

כתוצאה, דפי האתר נטענים במהירות, קטלוג המוצרים מספק מידע צבעוני ומדויק ופעולת הרכישה הופכת לקלה, ידידותית ואפקטיבית ביותר.

צור קשר עוד היום ותקבל הצעה מפתה!

כתוצאה, דפי האתר נטענים במהירות, קטלוג המוצרים מספק מידע צבעוני ומדויק ופעולת הרכישה הופכת לקלה, ידידותית ואפקטיבית ביותר.